بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور و هیات همراه از شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک)

بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور و هیات همراه از شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک)

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور و هیات همراه با حضور در شهرک سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی از زیرساخت های شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک) بازدید نمودند. در این بازدید که آقای ارغنده پور مدیر کل دفتر هماهنگی استان ها و نظارت بر تشکل های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین آقای نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، آقای راستی قائم مقام سازمان، آقای عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان و جمعی از رؤسا و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، آقای نوابی را همراهی می کردند، زیرساخت ها و طرح های توسعه شرکت مورد معرفی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی وین تک، در این بازدید آقای نوابی از بخش های مختلف کارخانه از جمله میکسر، خط تولید، آزمایشگاه و … بازدید نموده و زیرساخت های شرکت در بخش تولید و کنترل کیفیت را مورد تمجید قرار دادند.

شایان ذکر است که این بازدید پس از آن انجام گرفت که وین تک موفق شد در جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی گواهینامه طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان استان را از دستان معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور دریافت نماید.

نظرات

نظرات