حضور با شکوه و قدرتمندانه وین تک در یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

حضور با شکوه و قدرتمندانه وین تک در یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید که وین تک بار دیگر در این نمایشگاه حضوری خیره کننده داشت.

به گزارش روابط عمومی وین تک، یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته با حضور شرکتهای داخلی و خارجی فعال در این حوزه از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و همچون دوره های پیشین با استقبال بسیار چشمگیر همکاران و فعالان این صنعت روبرو شد. در این نمایشگاه، وین تک با در اختیار گرفتن امکانات سمعی و بصری موجود در نمایشگاه بار دیگر گوی سبقت را از دیگر رقبا ربود و با تبلیغاتی گسترده و درخور نام وین تک، بار دیگر قدرت خود را بعنوان یکی از پرچمداران صنعت در و پنجره UPVC به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه همچنین مجالی بود برای گرد هم آمدن شبکه نمایندگی فروش وین تک از سراسر کشور و تجدید دیدار با همکاران عزیزمان که همواره تلاش نموده ایم بهترین شرایط را برای آنها فراهم نماییم و بطور کامل از این سرمایه با ارزش پشتیبانی و حمایت کنیم. 

خدا را شاکریم در این نمایشگاه نیز توانستیم حضوری با شکوه را تجربه نماییم و بار دیگر قدرت و عظمت وین تک را به منصه ظهور بگذاریم.

نظرات

نظرات